Isten hozott a blogunkon! :)

Az oldal könyvvéleményeknek készült... De szerintem lesz ez ennél több is! :) Ketten vezetjük az oldalt Lala és Lunea, rólunk csak annyit érdemes tudni , hogy menthetetlenül álmodozók vagyunk és a hitünk még a csillagos eget is túlhaladja! ;)
...Úgyhogy, Merj Álmodni! :D

2014. április 16., szerda

Abigail Gibbs-Vacsora a vámpírral ( Sötét Hősnő 1.)

  Fülszöveg:
Az idei év legérzékibb olvasmánya…Egyetlen pillanat örökre megváltoztathat egy életet… Egy véletlen találkozás a sötét utcán olyan világba sodorja Violet Lee-t, amelyről még csak nem is álmodott soha – egy időtlen, kifinomultan elegáns és mérhetetlenül gazdag világba, ahol szépséges paloták állnak, melyekben fényűző mulatságokat rendeznek, s ahol egy baráti társaság kizárólag az élvezeteknek hódol. Egy olyan helyre, ahonnan nincs menekvés, bármily elszántan próbálkozik is vele Violet. Ám e világ minden kincse sem leplezheti a csillogó felszín alatt megbúvó sötétséget, amelyet a karizmatikus és életveszélyes Kaspar Varn testesít meg. Violet és Kaspar megadják magukat egy olyan szenvedélynek, amely egymástól távol eső világaik felett ível át – csakhogy ennek a szenvedélynek megvan a maga ára…
Véleményem:
A könyvre már a megjelenéstől felfigyeltem és vadásztam rá. Hát , igen, elsők között volt a beszerzendő listáimon, egy vámpírkönyvimádó vagyok ezt nem tudom letagadni. Egy véletlen, vagy éppenséggel a sors által , egy jólelkű angyalka által megkaparintottam ezt a csodálatos művel műalkotásnak is mondhatnám...
Akkor csapjunk is a lovak közé! :D

Most be kell valljam , hogy életem egyik leges legjobban megírt vámpíros története volt! Minden vámpíros könyvben volt egy bibi , pl. csillogó bőr, zölden világító szem,bonyolult kötelékek, jelek, átváltozások , vagy csak egyszerűen az írónő nem tudott velük bánni. Megnéztem és vámpíros történetből olvastam a legtöbbet , de ez a könyv... Mindegyiket túlhaladja! Annyira tökéletesen voltak kidolgozva a vámpírok. Végére az Írónő rátapintott arra , hogy mi az , hogy vámpír ... De inkább kezdeném az elején... A történet már az elején sejteti , hogy nem egy tündérmese, hanem egy igazán vérengző történet. Az első pár oldalon , együtt a hősnővel rázott ki a hideg , borzongtam meg azon a bizonyos téren. Sokszor elgondolkodtam , még az első pár oldalon , hogy akkor most kiről fog szólni a történet, mert be kell valljam , hogy szörnyű lényeknek hittem a vámpírokat ,sáppatt, beesett arcú, karikás szemű,ijesztő figurák. Persze , nekem egyből a szívembe nőttek , mégis elgondolkodtam , hogy netán-tán nem épp a másik csoporthoz fog-e tartozni... De nem csalódtam.... Ritkán fordul elő , de már az 5-6 oldalon felment bennem az adrenalin szint , izgultam és ugráltam a könyvvel a kezemben. Nagyon jó volt olvasni és már ott elkezdődött a történet. Nem totojázz az írónő , egyből belevágott a sűrűjébe , egyből létrehozta és magasan a felhők felé emelte a lényeget , magát a cselekményt , a szálakat, ahol a múlt és a jelen keveredik.

Nagyon tetszett , hogy egy-egy mondat, bekezdés, valakinek a szavai újra le voltak írva, akár 3x-4x is. Ami annyira életre keltette az egészet , pont egy emberi gondolatot mutatott be, mert mi is sokszor újrajátsszuk a történéseket. Ebben is jelen volt , nem úgy tett az írónő mint mások , hogy megemlítik , de nem mondják ki, újból írta a mondatott , a bekezdést megmutat , amivel könnyebben tudtunk hasonulni a szereplővel... Violet és vámpírok fura kapcsolatuk van az elején. Valakit szívéből teljesen gyűlöl , valakit megkedvelt , valakitől fél , valakitől nem , de egyben mind közös , egyikben sem bízik meg. Violet politikai szempontból tartják foglyul, választások elé állítják , de a történet haladtával , annyira mélyre kerül Violet , annyira magába szippantja az a világ , hogy ha akarna se tudna onnan kimászni , az érzelmek körbeveszik a történetet, a szereplők kitöltik a helyeket , az adrenalin már-már fájdalmat okoz olyan mértékben van benn.
 És maga a történet... Teljesen hátborzongató , gyomorforgató , mégis telis-tele van izgalmas és csodálatos részekkel. Már éreztem , hogy szárnyalok olvasás közben. A vámpírok nem álcázzák érzelmeiket , seperc alatt a szemedbe mondják, vérengző állatok, akiknek a rang a legfontosabb, mégis az érzelmeik uralják őket, a kötelességek, igéretek, arisztokrácia... Egyszerűen egy új világ , mitől soha sem tudnál megszabadulni ha akarnád se. Te is oda kerülsz, nem félsz, sőt várod az izgalmat, a cselekményt, ami teljesen kiszámíthatatlan, nyakatekert... Fantasztikus! Violet egy nagyon jó főszereplője volt a történetnek... Kicsit túl sokat sírt szerintem , de erős volt , kitartó, és nem félt soha kinyitni a száját, kinyilvánítania a véleményét. Gyorsan reagált és feldolgozta a dolgokat. Sokszor én magam meghökkentem , hogy most tényleg... De, igen, nagyon erős és egy nagyon kitartó személy. Tele hittel...
 
Kaspar.... OMG! Ő... ő... ohh... Nincs szavam! Rég nem találkoztam , igazából soha. De soha nem találkoztam még egy ilyen eszméletlenül tökéletes szereplővel mint ő , annyira megdobogtatta a szívemet. Kezdjük azzal , hogy hulla-fehér bőr, karikás szem, izmok, veszélyes, annyira ijesztő, hogy becsinálsz, érzelmekkel teli, pimasz, beképzelt, önző, öntelt,bunkó... Írhatok róla kisregényt? :D Jah , igen, Vámpír! :) Összességében egy haláli könyv. És sajnálattal értesültem , hogy nem adják ki a folytatást... Ami szerintem nagy vétek. Mint már fentebb említettem rengeteg vámpíros könyvet olvasok, mindben voltak nevetséges helyzetek vagy formák, de ezt tökéletesnek találtam, mindegyik könyv összességében majdnem elmondja , mi az a vámpír, mind próbálja megérinteni , megadni azt amit az olvasó akar. de sokszor meg se próbálják. Olvassuk , imádjuk az ilyen könyveket , de nem tudjuk , hogy mik ők... Akkor most egy idézet a könyvből , amit muszáj megosztanom: "A vámpírok nem kedves, szeretetteljes lények. Természetükből hiányzik a képesség a megváltozásra, alkalmazkodásra vagy mások elfogadására. Szeretetüket emberi lény nem nevezné szeretetnek, s a kéjvágy oly mértékben emészti őket, hogy mi azt sosem érthetjük meg. Nem úgy öregszenek, mint mi, emberek, hanem inkább úgy, mint egy kőszikla: fokozatosan kopnak, s lassan pusztulnak el, észrevehetetlenül lassan. A kő látszólag örökké fennmaradt, ahogy a vámpírok is."
  Kedvenc szereplő: Kaspar, Viola,
  Nem kedvelt szereplők: Ilta , Lyla, Charity
  Kedvenc rész: Az egész könyv! :)
  Nem kedvelt részek: Nincs olyan... :)
Nálam a könyv 5 csillagra teljesítt és ez egy határozott kedvenc! :DD



Lunea.

2 megjegyzés: