Isten hozott a blogunkon! :)

Az oldal könyvvéleményeknek készült... De szerintem lesz ez ennél több is! :) Ketten vezetjük az oldalt Lala és Lunea, rólunk csak annyit érdemes tudni , hogy menthetetlenül álmodozók vagyunk és a hitünk még a csillagos eget is túlhaladja! ;)
...Úgyhogy, Merj Álmodni! :D

2014. május 16., péntek

Rachel Vincent: Préda- Prey (Shifters 4.)

  Fülszöveg:
  Néha a macska-egér játék nem játék egyáltalán…
  Játék? Naná. A falkám össztűz alatt áll, apám hatalma inog, a szerelmemet száműzték. Vagyis már hónapok óta nem láttam Marc szépséges arcát. Azonfelül, egy kismamával és egy mindentudó tizenévessel a nyakamon, nem is nagyon álmodozhatok róla, hogy hamarosan újra látom.
   És a rég várt találkozást is tönkreteszi, amikor vad kóborok ütnek rajtunk. Most a csoportunkat fenyegetik, Marc eltűnt, és igazán minden eszemre és ügyességemre szükségem lesz, hogy megakadályozzam a családom végleges szétszakítását.

  Véleményem:
  Rengeteget vadásztam a könyvecskére... Már mániákusnak mondanám. :) Kevés az a könyv melynek a megszerzésért még tűzön is képes lennék járni... Hát ez a könyv határozottan közte van! Csak az a probléma, hogy miután megkaparintottam még egy teljes hónapig tologattam. Tudom! Nagyon rossz tett volt ez tőle, hogy nem ugrottam neki azonnal. De sok minden közbejött, aztán picit elfelejtődött. Most nyugodtan lehet megkövezni. De aztán végül a kezembe kaptam. :) És... Ledöbbentem...
  A könyv egy kis időugrással folytatódik, egy utazással. Aminek ismét egy bírósági ügy az úti célja... És itt nem leszünk jelen abban.... Hál' istennek! Részemről pöppet uncsi volt az előző rész avval a sok rizsával, de itt már az első oldalakon pattanásik feszülnek a kis idegek. Mert, hát itt el kell mondjam, hogy azért féltem  a könyvtől, mert Marc-ot ugye kitiltották a területekről, és milyen ez a sorozat nélküle? Szó szerint féltem a lapoktól, hogy miket fognak rajta írni... mik lesznek. Nem kell félni, már az elején megnyugodtam, hogy mégsem hagyott el minket a hős szerelmes! :)
   De semmi sem lehet minden tökéletes... Minden könyvben kell lennie drámának és ebben van, bőven! Először is kezdjük azzal, hogy szinte több történet folyt egyszerre, annyi száll van már, hogy azt se tudom, hogy éppen melyiket figyeljem. A ranchon is több száll fut, Marc keresése is több szálat indít, aztán ott van Manx ügye, ami szintén létrehoz pár szálat.
  Ha ezt a könyvet a kezedbe veszed mindenképp úgy kell tenned, ha épp nincs semmi dolgod, mert a könyv a kezemhez ragadt... Lehet volt rajta pillanatragasztó is, mert itt nagyon nagy ereje van a Csak még egy fejezet... szövegnek.
 Kevés könyvvel állok olyan jól mint evvel... Rengeteg sorozatnak csak az első kettő részéig is alig vagyok képes eljutni, nem beszélve a 4.-ről. :) Ami itt sikerült. Csak azért, mert hihetetlen egy történet. Ebben a sorozatban már az elején érződött, hogy nagyon jól kidolgozott szereplők, de tényleg. Ritka az amikor az elejétől egy meghatározott szereplőkkel van tele a történet és nem pedig olyan ingadozó személyekkel. Most igazán lehetett látni minden szereplő igaz valóját, már annyi mindent megéltünk velük, hogy nem is tudom mi jöhet ezután, hogy mi van abban a maradandó 2 kötetben. Te jó ég, csak 2 kötet van hátra és vége...  Inkább nem is gondolok rá!
Faythe ... Te jó ég! Most igazán tökös csaj volt! OMG! Eddig is imádtam a csajt, mert olyan tökös volt, merész és végtelenül makacs! Most... Huh, ennek a csajnak nem csak esze van, de baromi nagy ereje. És amit akar azt eléri, olykor nem szépen, vagyis kimutatja a foga fehérjét, és nem csak kimutatja, hanem cselekszik is... És amit itt ki kellet állnia. Csodálkozom, hogy még nem roppant össze idegileg, mert ami ebben a kötetben van az felér egy drámával! Azt is ki kell mondjam, hogy most mérges vagyok rá! Hogy... Hogy volt képes ezt tenni? O.o Oké értem, hogy szomorú volt, hogy mind a ketten azok voltak. De akkor is!  Úgy érzem, hogy a kövi részben is lesz bőven dráma... Köszi Faythe!
  Marc! Nagyon nem szeretem a barna szemet, de a tiédért szó szerint elolvadok! Sajna kevés szerep jutott neki, mégis megismertük, hogy okozhatnak egyesek meglepetéseket, és nem csak Faythe képes rá. Marcnak is voltak pillanatai mikor nagyon meglepődtem... Sok benyomás csalhat.
   Jace... Még mindég nagyon nem a szívem csücske. Nekem olyan idegesítő harmadik személy... Miért nem ő? oké... ez durva volt xD
  Összeségében egy baromi király történet! Ha ezt kihagyod, akkor életed legnagyobb hibáját követed el! Ez talán életen legösszetettebb története, mint említettem a cselekmény olyan dús, hogy egy szigetelt falat is lehet belőle készíteni a kis cérnákból, az érzelmek minden, szó szerint minden szintet megérintetem, ezt olvasva minden létező érzelem átment rajtam. Voltam végetlenül boldog, voltam lehetetlenül ideges és szörnyen szomorú... Kevés sztori akaszt ki, de ez közte van! Ez... Wow! És egy utolsó jótanács, legyen nálad zsebkendő... Én nem szoktam sírni könyveken, de megkönnyeztem!
 Kedvenc szereplők: Faythe, Marc, Ethan
Nem kedvelt szereplők: Jace Lehet megfojtani egy kanál vízben akkor is az idegeimre megy!
Kedvenc rész: Faythe kicsinál valakit... :DDD
Nem kedvelt rész: Faythe és Jace... No comment. -.-
 Nálam a könyv 5 csillagot ért el! Határozott kedvenc! :DD


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése