Isten hozott a blogunkon! :)

Az oldal könyvvéleményeknek készült... De szerintem lesz ez ennél több is! :) Ketten vezetjük az oldalt Lala és Lunea, rólunk csak annyit érdemes tudni , hogy menthetetlenül álmodozók vagyunk és a hitünk még a csillagos eget is túlhaladja! ;)
...Úgyhogy, Merj Álmodni! :D

2014. június 8., vasárnap

Susan Ee: Angelfall (Penryn & the End of Days 1.)

Fülszöveg: (angol)
  It's been six weeks since angels of the apocalypse descended to demolish the modern world. Street gangs rule the day while fear and superstition rule the night. When warrior angels fly away with a helpless little girl, her seventeen-year-old sister Penryn will do anything to get her back.
  Anything, including making a deal with an enemy angel.
   Raffe is a warrior who lies broken and wingless on the street. After eons of fighting his own battles, he finds himself being rescued from a desperate situation by a half-starved teenage girl.
 Traveling through a dark and twisted Northern California, they have only each other to rely on for survival. Together, they journey toward the angels' stronghold in San Francisco where she'll risk everything to rescue her sister and he'll put himself at the mercy of his greatest enemies for the chance to be made whole again.
  (magyar)
  Hat hete már, hogy az apokalipszis angyalai alászálltak, és elpusztították a modern világot. Nappal az utcai bandáké a hatalom, de az éjszakákat a rettegés és a babona uralja. Mikor az angyalsereg harcosai tovaszállva magukkal ragadnak egy gyámoltalan kislányt, annak tizenhét éves nővére, Penryn bármit megtenne, hogy visszaszerezze a húgát.
 Bármit. Ha kell, akár arra is hajlandó, hogy alkut kössön egy ellenséges angyallal.
Raffe félelmetes harcos, de most legyőzötten, szárnyaitól megfosztva, haldokolva hever a földön. Korszakokon átívelő háborúkban vívott győztes csatákat, most pedig egy éhezéstől legyengült tinilány kell, hogy megmentse az életét.
  Miközben átvágnak a sötétségbe és káoszba merült Észak-Kalifornián, csak egymásra támaszkodhatnak a túlélés érdekében. Kénytelenek együtt megtenni az utat, hogy eljussanak San Franciscóba, az angyalok erődítményébe, ahol a lány mindent kockára tesz, hogy megmentse a húgát, az angyal pedig kénytelen legnagyobb ellenségeinek könyörületességére bízni magát, hogy újra ép és egész lehessen.
 Véleményem:
A könyvre úgy figyeltem fel, hogy a Könyvmolyképző jelentette meg. És mikor megláttam a borítót egyből beleszerettem és megszereztem angol nyelven. Igazából már megjelenés előtt elolvastam volna, de annyi minden összejött, hogy nem nagyon volt időm rá. És így elhúzódott sajnos...
  Ez a könyv is olyan nem-olvasok-fülszöveget könyv. És nagyon, de nagyon másképp képzeltem el és mikor elkezdtem a könyvet. Az első két oldal olyan félreértésekkel volt tele, hogy még én szégyellem... :) De a lényeg, hogy utána kénytelen voltam nekiesni a fülszövegnek, hogy értsem kb. kinek a szemszöge meg minden... Nem gondoltam, hogy egy szerelmi történet lesz. De mikor elolvastam... Ledöbbentem!
   Az első oldaltól kezdve nagyon, de nagyon megimádtam. Már akkor leszögeztem, hogy ez biza megérdemli az 5 csillagot. Penryn , édesanyja és a húga épp azon vannak, hogy egy új búvóhelyet , egy biztonságosabb helyet keressenek maguknak. De éppen ki gondolta volna, hogy minek lesznek a szemtanúi? Hogy olyasmibe csöppennek, amit nem kellet volna látniuk... Hogy aztán bekövetkezzen az amitől féltek. Penryn húgát elrabolják...
Talán éppen ezért segít Raffe-nak... Talán ő a kulcs mindenhez... Talán.
  Az útjuk váratlan helyekre viszi őket, közben pedig olyan helyzetekbe kerülnek, hogy a barátság, kötődés, ellenség fogalmával játszadoznak. Valamikor megbíznak egymásban, de mégis legbelül mind a ketten tudják, hogy ellenségek.
  Mindenki arra gondol, hogy ennek tuti happy-end lesz a vége... De mégis milyen áron? Mik történnek az utolsó méterekben.... Hát kérem szépen, én nagyon, de nagyon megdöbbentem a végén. Annyira váratlanul ért, hogy még most is csak nézek kifele a fejemből annyira zavaros. Aki egy jó nagy meglepetést akar, akkor mindenképp ki kell olvassa ezt a könyvet, mert itt nem lesz csalódás egy kicsit sem.
A legvégén sok mindenre fényderül, hogy mi történt egyesekkel, mi az a szörnyűség mely pusztít, hogy kik ölnek... Felkavaró. Gyomorforgató. Izgató. Pusztító egy történet!
  És ami a legérdekesebb, hogy betekintést is nyerhetünk az angyalkák mindennapi életébe... Kicsit azért megdöbbentő! :))
 Penryn egy nagyon kemény csajszi. :) Igazán erős, és rendkívül eszes, látszik,hogy talpra esett, képzett,erős kívül és belül. A történet az ő szemszögében van bemutatva, ami által sokkal jobban megkedveltem mindent. Ő egy oszlopos tagja a családjának, nem nagyon áltatja magát semmivel. Mégis, ha a családról van szó számára nincs lehetetlen utolsó lélegzetéig küzd. Egy igazi harcos lélek!
  pasi! :))
Raffe! Oh, ó! Ő valami hihetetlen! De tényleg... Annyira hiteles és élő. Annyira jól ki van alakítva, hogy el sem hiszem! Egy olyan egy
 A könyvet nem vártam romantikusnak, gondoltam csak egy kicsit lesz és ennyi... Mert ha már nem olvastam fülszöveget  Nem is nagyon mondanám nagyon romantikusnak. Talán ezért tetszett meg igazán az egész, mert nem egy csöpögős nyálas valami, hanem itt igazán a történeten van a hangulat... De a vége! Huh, annyi kérdést hagy maga után! Annyira a levegőben van még ... És, és muszáj hamar neki állni a folytatásnak, mert nem fogom sokáig bírni!
 Nagyon ajánlom úgy elkezdeni, hogy valamilyen úton módon közeledben van a folytatás, mert baromira tud fájni, hogy fogalmad sincs a következő részekről... :)
Kedvenc szereplők: Raffe, Penryn
Nem kedvelt szereplők: Penryn anyja, Dee-Dum
Kedvenc rész: Az utolsó fejezet. :))
Nem kedvelt rész: Felkelők táboránál.
 Nálam a könyv 5* ért el. :) Mindenképp kedvenc :D


Lunea.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése